Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(11)
Forma i typ
Gry i zabawki
(9)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Bolimów
(11)
Autor
Benvenuto Johan
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Akulow Michaił
(1)
Bosley Andrew
(1)
Chvatil Vlaada
(1)
Darsaklis Chris
(1)
Głowińska Anita
(1)
Komarow Ilja
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Popow Iwan
(1)
Sadikowa Natalia
(1)
Skowron Martyna
(1)
Weber Bernhard
(1)
Wełnicki Marcin
(1)
Wilson James A
(1)
Żabicka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Dzieci
(2)
Młodzież
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dorośli
(1)
Temat
Gry planszowe
(4)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry w karty
(2)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry planszowe
(3)
Gry w karty
(2)
Gry karciane
(1)
Gry na spostrzegawczość
(1)
Gry strategiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
11 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sebastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, © 2017. - 1 gra (90 kart- 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami; 6 układanek z obrazkami mózgu- razem 24 części) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 28x19x7 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 m).
Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bolimów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gp/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Mądra Gra)
W Cortex dla Dzieci od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Nie czekaj! Zbierz przyjaciół i wyzwij ich na pojedynek, w którym zetrą się Wasze umysły! Cortex dla Dzieci posiada zasady i karty zaprojektowane specjalnie z myślą o najmłodszych graczach, pozostając atrakcyjnym wyzwaniem także dla tych starszych! Na czym to polega? Rozłóżcie 10 kart faktur na stole. Przez 30 sekund niech każdy je poogląda, dotknie i spróbuje zapamiętać. Odłóżcie je na bok, a karty testów przetasujcie i ułóżcie w stos na środku stołu, rewersem do góry. Najmłodszy z graczy odwraca górną kartę ze stosu, kładąc ją tak, by wszyscy mogli odczytać jej treść. Gdy któryś z graczy stwierdzi, że zna odpowiedź, natychmiast zakrywa kartę dłonią i wykrzykuje odpowiedź! Gdy zabierze rękę, sprawdzacie, czy miał rację i jeśli tak - otrzymuje tę (zakrytą) kartę przed sobą. Jeśli gracz uzbiera 2 karty o takim samym rewersie, to wymienia je na jedną z 4 części układanki. Jeśli nie miał racji, kartę wtasowujecie do stosu i rozpoczynacie następną rundę. Gracz, który właśnie się pomylił nie może udzielać odpowiedzi przez następną kolejkę! Osiem rodzajów wyzwań, które pobudzą Twoje zmysły! Pamięć - zakryj kartę dłonią i wymień 4 rzeczy, które na niej zauważyłeś. Labirynt - zakryj kartę dłonią i pomóż postaci odnaleźć drogę do celu! Niepasujący element - zakryj kartę dłonią i powiedz, który element nie pasuje do pozostałych! Koordynacja - jedną ręką zakryj kartę, a odpowiednim palcem drugiej dotknij wskazanej części ciała! Para - zakryj kartę dłonią i powiedz, który z wielu przedstawionych na niej obrazków wystąpił dwukrotnie! Częstotliwość - zakryj tę kartę i powiedz, który element występuje na niej najczęściej! Rozumowanie - zakryj kartę dłonią i powiedz, który kształt pasuje do pustego miejsca! Wyzwanie - gracz, który rozwiązał poprzednie wyzwanie musi zamknąć oczy i polegając wyłącznie na zmyśle dotyku rozpoznać fakturę jednej ze specjalnych kart imitujących powierzchnię piłki do kosza, mchu, skóry lub innych materiałów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bolimów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gp/II (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
W grze Dobble na 2 dowolnych kartach zawsze znajduje się tylko 1 wspólny symbol. Znajdź go, zanim zrobią to inni. Szybkość, spostrzegawczość, refleks - kluczowe cechy rozgrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bolimów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gp/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble [Gra]. - [Gdańsk] : Rebel, [2020]. - 1 okrągłe pudełko ; 13x13x7,5 cm.
W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bolimów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gp/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kraina Snów [Gra] / Chris Darsaklis ; tłumaczenie Marcin Wełnicki. - Gdańsk : Rebel, cop. 2017. - 1 pudełko ; 28x28x6 cm.
Zapadła noc, a Ty smacznie śpisz. To świetna pora na odwiedziny duchów snów, które będą próbować wpłynąć na Twój sen. W miły lub odrobinę złośliwy sposób… Wsłuchaj się w głos wróżek, ale strzeż się chochlików i diablików. Czy o świcie będziesz pamiętać swój sen? W grze Kraina Snów jeden z graczy staje się śniącym i zakrywa oczy przepaską. Pozostali gracze wcielają się w role duszków sennych i będą opisywać pięknie zilustrowane karty wyłącznie pojedynczymi słowami, tak by naprowadzić śniącego na odgadywane hasło. Niektórzy gracze wcielą się w role diablików, które próbują zwieść śniącego na manowce, a wśród graczy znaleźć się może także psotliwy chochlik!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bolimów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gp/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mam oko : gra ćwicząca spostrzegawczość i refleks / tłumaczenie Martyna Skowron. - Gdańsk : Rebel, [2019] - 1 gra (60 kart) : tektura, kolor ; w pudełku 5x13x13 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 12 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Gra ćwicząca spostrzegawczość i refleks! Zmierz się z pozostałymi graczami i znajdź jako pierwszy 2 takie same symbole na kartach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bolimów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gp/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Punto : po kropkach do celu / Bernhard Weber. - Gdańsk : Rebel, © 2018. - 1 gra (72 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 6x6x3 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 16 cm).
Forma i typ
Uczestnicy tasują swoje talie, a następnie umieszczają je zakryte przed sobą. W każdej rundzie bierzemy wierzchnią kartę z talii i zagrywamy ją na polu gry - w kwadracie 6x6. Karty możemy umieszczać na wolnych polach lub na innych kartach, pod warunkiem, że na dokładanym kartoniku znajduje się więcej kropek. Naszym celem jest ułożenie w rzędzie 5 własnych kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bolimów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gp/II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Everdell / James A. Wilson ; ilustracje: Andrew Bosley ; tłumaczenie: Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 pudełko (128 kart, plansza, 30 jagód, 30 gałązek, 25 bryłek żywicy, 20 kamyków, 24 robotników, wieczne drzewo, 4 żetony wydarzeń podstawowych, 11 kart lasu, 16 kart wydarzeń specjalnych, 30 żetonów punktów, 20 żetonów użycia, 8-ścienna kość, instrukcja) : ilustracje ; 30x30x7 cm.
Daj się oczarować cudownemu światu doliny Everdell, gdzie różne gatunki zwierząt rozwijają leśną cywilizację. Czy to w twoim mieście słońce zaświeci najjaśniej, nim wzejdzie zimowy księżyc? Everdell to dynamiczna gra o budowaniu leśnego miasta i zarządzaniu jego społecznością. Polubią ją zarówno hobbyści, jak i mniej doświadczeni gracze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bolimów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gp/IV (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble [Gra planszowa]. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 okrągłe pudełko ; 10x5 cm.
Dobble to ponad 50 symboli, 55 kart, po 8 symboli na karcie i zawsze tylko jeden wspólny symbol między dwiema kartami! 5 gier w 1. Szybkość, spostrzegawczość, refleks - jedna minigra za drugą w atmosferze szalonej zabawy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bolimów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gp/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tajniacy : ściśle tajna gra słowna / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, cop. 2016. - 1 pudełko ; 21x15x5 cm.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody... Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką. Dwie dostępne role - Szefa i członka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnąć, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bolimów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gp/IV (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mafia : Vendetta / opracowanie Michał Akulow i Iwan Popow, grafika Ilja Komarow i Natalia Sadikowa; tłumaczenie Magda Kożyczkowska. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, 2019. - 1 karta sekwencji nocnej, 30 kart postaci, 20 kart narratora, arkusz z zestawieniem postaci, instrukcja; 13 x 13 cm.
Szybka i wciagająca gra imprezowa. Daj się ustrzelić zabawie i wkrocz do świata blefu i dedukcji.
Wiek 14+, liczba graczy 7-17, czas 30-45 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bolimów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gp/IV (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej